OPPA ja vanhempainyhdistys järjestävät heijastintempauksen keskiviikkona 17.12. Tempauksen tarkoituksena on muistuttaa heijastimen tärkeydestä pimeään vuodenaikaan.
Haastamme siis kaikki kiinnittämään heijastimen ulkovaatteisiinsa! Kaikki oppilaat, joilla on keskiviikkona 17.12. heijastin kiinnitettynä ulkovaatteissa tai repussa, saavat vanhempainyhdistykseltä pienen palkinnon.
Toivomme, että mahdollisimman moni muistaa varustautua heijastimella aina pimeään aikaan. Pienellä teolla voi olla suuri merkitys turvallisuudelle.
Nyt siis viimeistään heijastimet heilumaan!